ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ – ΤΟ ΚΑΡΤΕΛ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥ

ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΚΑΡΤΕΛ. ΔΙΟΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΝΟΪΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΩΣ ΔΑΝΕΙΟ. ΤΟΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΙΑ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ, ΜΟΝΟ ΩΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ.

ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ - ΤΟ ΚΑΡΤΕΛ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥ
ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ – ΤΟ ΚΑΡΤΕΛ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥ

ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΔΑΝΕΙΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ – ΤΟ ΚΑΡΤΕΛ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΥ

ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ 4399/2016 – ΦΕΚ 117 Α/22-6-2016 ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΔΕΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ.

ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΣΟΥ ΧΟΡΗΓΟΥΝ ΩΣ ΔΑΝΕΙΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΟΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ; Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑΙ.

ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΩΣ ΠΡΟΦΑΣΗ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟ, ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙΣ ΤΟ ΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΣΕ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΚΑΚΟ, ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΟΦΕΛΟΣ ΣΟΥ. ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΡΑΠΕΖΑ.

Ο ΝΟΜΟΣ 4399/2016 ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΣ ΝΟΜΟΣ. ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ “ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ” ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.

ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΗΓΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΕΩΣ 50% ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΑΞΕΙ ΠΛΟΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.

Η ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ 50% ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 50% ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΩΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ.

ΑΥΤΟ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ. Ή ΕΧΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΩΣ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ Ή ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ, Ή ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΥΛΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΣΒΕΣΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΝΔΥΤΗ ΣΕ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ, Ή ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΑΦΕΥΓΕΙ ΣΕ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.

ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ. ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΕΓΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ. ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ Ο ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΜΕ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ. Ο ΝΟΜΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΔΙΝΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΘΕΙ ΤΟ 50% ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ, ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟ 50% ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ ΩΣ ΜΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ.

ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΔΟΞΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 20.

Άρθρο 20
Καταβολή ενισχύσεων

2.Επιχορήγηση
α. Ποσό που ανέρχεται μέχρι το πενήντα τοις εκατό (50%) της εγκεκριμένης επιχορήγησης μπορεί κατόπιν σχετικού αιτήματος να καταβάλλεται στον δικαιούχο μετά την πιστοποίηση από το αρμόδιο όργανο ελέγχου της υλοποίησης του 50% του συνολικού κόστους του επενδυτικού σχεδίου.

δ. Η επιχορήγηση καταβάλλεται απευθείας μέσω ηλεκτρονικής πληρωμής σε τραπεζικό λογαριασμό του φορέα του επενδυτικού σχεδίου και δεν επιτρέπεται η εκχώρησή της σε τρίτους.

Κατ’ εξαίρεση είναι δυνατή η εκχώρηση της απαίτησης του ποσού της επιχορήγησης σε Τραπεζικά Ιδρύματα για την παροχή βραχυπρόθεσμου δανείου ισόποσου της εκχωρούμενης επιχορήγησης, που χρησιμοποιείται για την υλοποίηση του επενδυτικού σχεδίου.

Στις περιπτώσεις αυτές η καταβολή της επιχορήγησης γίνεται απευθείας στην Τράπεζα με την οποία έχει υπογραφεί η σύμβαση εκχώρησης της απαίτησης, εφόσον κάθε φορά έχει αναληφθεί ισόποσο τουλάχιστον της καταβαλλόμενης επιχορήγησης τμήμα του βραχυπρόθεσμου αυτού δανείου.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΔΕΛΤΑ (Δ) ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 20; ΟΤΙ Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟ 50% ΟΤΑΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΘΕΙ ΤΟ 50% ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣΟΜΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΩΣ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΩΣ ΔΑΝΕΙΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.

ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΤΕΙ Ο ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΠΕΡΑΤΩΣΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΣΗΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΤΑΜΕΙΟ.

ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΟΡΘΗ ΣΚΕΨΗ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΔΙΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ Ο ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΞΕΙ ΠΛΟΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΛΑΘΟΣ ΤΡΟΠΟ.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ-ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΚΑΡΤΕΛ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΟΥΝ. ΚΙ ΑΝ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΤΟ ΜΝΗΜΑ ΤΗΣ;

ΓΙΑΤΙ Ο ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΓΑΪΤΑΝΑΚΙ. ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΑΠΛΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ. ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟΝΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΣΚΑΚΙΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΙΝ. ΕΤΣΙ ΠΛΕΟΝ ΩΣ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΠΙΟΝΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ.

ΕΝ ΤΕΛΕΙ, ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΚΑΡΤΕΛ. ΔΙΟΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΥΝΟΪΚΗΣ ΡΥΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΚΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΩΣ ΔΑΝΕΙΟ. ΤΟΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΙΑ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ, ΜΟΝΟ ΩΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ.

ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΑΛΟΓΟ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΜΕ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΛΑΡΙΑ ΩΣ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΕΙ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ; Ή ΜΗΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ; ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ;

ΠΑΡΑΤΙΘΕΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΟ ΦΕΚ 117Α/2016

ΤΟ ΦΕΚ 117Α/2016 ν.4399/2016

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΡΤΕΛ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΡΑΧΥΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΖΩΗ, ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΝΟΜΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ ΤΟΥΣ.
ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.

Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΣΟΥ

ΗΡΘΕ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ


ΠΗΓΗ: ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΕΡΙΦΥΛΗ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ  https://erifylh.blogspot.com


ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΧΥΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΚΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΣΑΙ Ε.ΣΥ. 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ




ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α


ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ


Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.


Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.


Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.


Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS - GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .
2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ " θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ 

1.0  Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου 

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ 



1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ. 

1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.


1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά. 

1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.  

1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.



2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,  

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ 

1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών. 

1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ   

1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.  Αυτό αφορά : 
α)  Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής, 
β)  Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους, 
γ)   Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια, 
δ)  Ναυτιλία, 
ε)  Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται, 
ε)    Δομή οικονομίας, 
στ)   Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,  
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός, 

1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
 2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, 
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,   
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,  
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων  από ανασκαφές κυρίως  αυτών των Μουσείων, 
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς  του Έθνους μας,
 η)  Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
 θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις, 
ι)  Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα, 
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες, 
λ)  Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,  
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ, 
ν)  Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων, 
ο)  Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ, 
π)  Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ, 
ρ)  Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, 
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ, 
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ., 
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ., 
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ, 
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ, 

1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις  Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,  
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.  
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,  
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών, 
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός  έλεγχος  αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.  


3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων 



1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση  καθαρά Εθνικού  Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος. 


1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις  Τράπεζες σήμερα  από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας,  ή θα τα  διαγράψει  ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική  επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό  πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας. 

1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.

1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή  ιδιωτών.

1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.

*  οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός  δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο. 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ


ΣΤΟ TWΙTTER

ΣΤΟ ΙNSTAGRAM

ΣΤΟ FACEBOOK


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ: 
Ε.ΣΥ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΙΝΩΑ ΠΕΔΙΑΔΟΣ 
ΟΔΟΣ ΓΑΣΙ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙ, ΤΚ 70300,
ΤΗΛ:6985899126



ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΙΝΩΑ ΠΕΔΙΑΔΟΣ 
ΟΔΟΣ ΓΑΣΙ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΤΗΛ:2891-500446 . 6985899126

ΜΠΛΟΓΚ:


TWΙTTER



INSTAGRAM



ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK



ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ 600 ΔΙΣ: 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: 

ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΗΜΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΕΝΤΟΛΗ - ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ: 

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΕΝΤΟΛΗ - ΔΙΑΤΑΓΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: 

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: 

Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ: 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου