ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Εξαρτημένη δικαιοσύνη από… πάππου προς πάππου.

 


Εξαρτημένη δικαιοσύνη από... πάππου προς πάππου.
Εξαρτημένη δικαιοσύνη από… πάππου προς πάππου.

Εξαρτημένη δικαιοσύνη από… πάππου προς πάππου.





Πώς ξεκινάν και γράφονται οι ιστορίες, οι εκθέσεις και τα άρθρα άραγε;

Καταρχάς πέρα από το θέμα, θα πρέπει να υπάρχει και η συγκίνηση από όποιο συναίσθημα μας εγείρει  ώστε να υπάρξει και η έμπνευση για να το αναπτύξεις.
Κάπως έτσι λοιπόν ξεκίνησα να γράφω αυτό το κείμενο, με την ελπίδα να συγκινήσω και να εμπνεύσω και κάθε αναγνώστη.

 

Όλα ξεκίνησαν μερικές μέρες πριν, που ξαναέπεσε στα χέρια μου «Η Απολογία Σωκράτους» του Πλάτωνος. Με ρούφηξε κυριολεκτικά και αυτή τη φορά το γραπτό είχε μεγαλύτερη βαρύτητα από ότι όταν το πρωτοδιάβασα, που ήμουν πιο αφελής και δεν ασχολούμουν ενεργά με τα κοινά.

 

(Το αστείο είναι ότι το καλοκαίρι του 2020 ξαναδιάβασα τις Νεφέλες του Αριστοφάνους, που πιτσιρίκα με έκαναν να ξεκαρδίζομαι, ωστόσο αυτό το καλοκαίρι σιχάθηκα τον Αριστοφάνη. Ό,τι μου φαινόταν κάποτε αστείο και κωμικό από αυτόν τον σατυρικό ποιητή, τώρα μου φαίνεται χυδαίο και υβριστικό.

Και μιας και η ανάγκη που μου έχει δημιουργηθεί για την ετυμολογία λέξεων και ονομάτων είναι δεδομένη για εμένα, η συνειδητοποίηση του ονόματός του, μου υπενθύμισε τη γνωστή λαϊκή ρήση «ό,τι λάμπει, δεν είναι χρυσός». Άριστος φαίνεται. Για εμένα και την ταπεινή μου κρίση, δεν είναι. )

 

Γιατί όμως με ενέπνευσε η «Απολογία Σωκράτους»; Τι ήταν αυτό που με συγκίνησε;
Ας ξεκινήσω με το κύριο. Έχει να κάνει με τη δικαιοσύνη και παράλληλα με το άδικο που την στερεί.

Έχει να κάνει για άλλη μια φορά, από την αρχαιότητα έως και σήμερα, με την εξαρτημένη δικαιοσύνη. Αργότερα θα δούμε και άλλα παραδείγματα στα οποία οδηγήθηκα συνειρμικά.

Η δίκη διεξάγεται το 399 π.Χ., μόλις πέντε χρόνια μετά την ήττα της Αθήνας στον Πελοποννησιακό Πόλεμο, και τέσσερα χρόνια μετά την κατάρρευση της τυραννίας των Τριάκοντα.

Οι κατηγορίες κατά του Σωκράτη ήταν ότι δεν πιστεύ­ει στους θεούς των Αθηναίων και ότι εισά­γει νέες θεότητες, όπως επίσης ότι διαφθείρει τους νέους. Αυτό που αντιλαμβανόμαστε από το σύνολο της «Απολογίας Σωκράτους», ότι η διαφθορά σχετιζόταν με το ότι ο Σωκράτης ήταν σοφιστής.
Οι κατήγοροι ήταν ο Μέλητος (επίδοξος ποιητής, ωστόσο νεαρός, άσημος και αδόκιμος), ο Άνυτος στρατηγός, πολιτικός της εποχής και τεχνίτης (ως στρατηγός, είχε κατηγορηθεί για προδοσία, δωροδόκησε τους δικαστές και έφυγε από την Αθήνα. Επέστρεψε αργότερα με τους δημοκρατικούς και  κατηγόρησε τον Σωκράτη) και ο Λύκων, για τον οποίο γνωρίζουμε ότι ήταν δεινός ρήτορας της εποχής.
Δικαστές ήταν η Ηλιαία που ήταν το δικαστικό σώμα που επιμελείτο τις δημόσιες δίκες. Οι Ηλιαστές κληρώνονταν κατ’ έτος κι αμείβονταν. Στη δίκη του Σωκράτη συμμετείχαν 501 δικαστές. Στο πρώτο μέρος της απολογίας από τους 501 δικαστές, καταδικαστικά ψήφισαν 280, ενώ αθωωτικά 221. Μετά τη δευτερολογία το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας ήταν η καταδίκη του σε θάνατο με ψήφους 360 έναντι 141, δηλαδή ογδόντα δικαστές που στην πρώτη ψηφοφορία είχαν ψηφίσει υπέρ της αθωότητάς του…

 

Σε αυτό το σημείο, παραθέτω κάποια αξιοσημείωτα λόγια του Σωκράτους κατά την απολογία του (πάντα κατά τον Πλάτωνα οποίος ήταν και μάρτυρας στη δίκη).

«Και ξέρετε βέβαια τι χαρακτήρα είχε ο Χαιρεφώντας, πόσο υπερβολικός ήταν σε ό,τι έκανε. Κάποτε λοιπόν που πήγε στους Δελφούς, τόλμησε να ρωτήσει το μαντείο το εξής: – γι’ αυτό που θα πω μην βάλετε τις φωνές, άνδρες – ρώτησε λοιπόν αν υπάρχει κάποιος σοφότερος από μένα. Απάντησε τότε η Πυθία ότι κανένας δεν είναι σοφότερος. Και γι’ αυτά τα πράγματα είναι μάρτυρας αυτός εδώ, ο αδελφός του, γιατί εκείνος έχει πεθάνει.

Προσέξτε τώρα γιατί σας τα λέω αυτά. Γιατί πρόκειται να σας εξηγήσω πως γεννήθηκε η ψεύτικη κατηγορία εναντίον μου. (…) Έτσι λοιπόν κατέληξα να αναρωτιέμαι – για να δικαιώσω το χρησμό – τι από τα δύο θα προτιμούσα, να είμαι όπως είμαι, δηλαδή να μην είμαι ούτε σοφός με τη δικιά τους σοφία αλλά ούτε και αμαθής με τη δικιά τους αμάθεια, ή να είμαι και σοφός και αμαθής όπως εκείνοι. Απαντούσα λοιπόν και στον εαυτό μου και στον χρησμό ότι είναι καλύτερα να είμαι όπως είμαι.»

«Γιατί περιφέρομαι μη κάνοντας τίποτα άλλο από το να πείθω τους νεότερους και τους πιο ηλικιωμένους ανάμεσά σας να μην φροντίζουν ούτε για τα σώματά τους ούτε για τα χρήματά τους με τόσο πάθος, παρά μόνο για την ψυχή τους, πως θα γίνει καλύτερη, λέγοντας τους ότι η αρετή δεν γίνεται από τα χρήματα, αλλά τα χρήματα και όλα τα άλλα ανθρώπινα αγαθά, και τα ιδιωτικά και τα δημόσια, από την αρετή.»

«Αλλά και εκτός από το θέμα της φήμης, άνδρες, δεν μου φαίνεται ότι είναι δίκαιο να παρακαλεί κανείς, τον δικαστή, ούτε παρακαλώντας τον να αθωώνεται, αλλά εξηγώντας του και πείθοντας τον. Γιατί δεν βρίσκεται για τον σκοπό αυτό σ’ αυτή τη θέση ο δικαστής, για να απονέμει τη δικαιοσύνη κάνοντας χάρες, αλλά για να κρίνει. Και έχει ορκιστεί να μην κάνει χάρες σ’ όποιον του αρέσει, αλλά να δικάζει σύμφωνα με τους νόμους. Δεν πρέπει λοιπόν, ούτε εμείς να σας εθίζουμε στην επιορκία, ούτε κι εσείς να τη συνηθίζετε. Γιατί τότε κανένας μας δεν θα έπραττε σύμφωνα με τη θέληση των θεών.»


(Μετά τη δευτερολογία και αφού έχει καταδικαστεί σε θάνατο) «Γιατί αν νομίζετε ότι σκοτώνοντας ανθρώπους θα γλιτώσετε από τις επικρίσεις του τρόπου ζωής σας, δεν σκέφτεστε σωστά. Η μέθοδος αυτή απαλλαγής δεν είναι ούτε πολύ αποτελεσματική ούτε καλή. Εκείνη που είναι και καλύτερη και ευκολότερη είναι να μην εμποδίζετε τους άλλους να σας επικρίνουν, αλλά να προετοιμάζετε τον εαυτό σας ώστε να γίνει όσο το δυνατόν καλύτερος. Προλέγοντας αυτά για όσους από σας με καταδικάσατε, σας χαιρετώ.»

Ας εστιάσω στο «δεν μου φαίνεται ότι είναι δίκαιο … θέληση των θεών.».

Εδώ ο Σωκράτης θέτει με τον δικαιότερο τρόπο τον πραγματικό ορισμό και λειτούργημα του δικαστή.
Ο δικαστής πρέπει να είναι αδέκαστος, αντικειμενικός στις αποδείξεις και στα τεκμήρια και ανεπηρέαστος από τεχνάσματα και φωνές από «σειρήνες».  «Έχει ορκιστεί να μην κάνει χάρες σε όποιον του αρέσει, αλλά να δικάζει σύμφωνα με τους νόμους».

Ωπ! Να κάπου εδώ ήρθε και ο πρώτος συνειρμός.

Αν υπάρχουν 2 ονόματα δικαστών στη νεώτερη ιστορία του νεοσύστατου Ελληνικού Κράτους που φέρνουν ρίγη συγκίνησης σε κάθε Έλληνα που σέβεται την ιστορία και το έθνος του, αυτά είναι του Αναστάσιου Πολυζωίδη και του Γεώργιου Τερτσέτη.

Στην κατάπτυστη δίκη κατά του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη και του Δημητρίου Πλαπούτα με κατηγορίες εσχάτης προδοσίας και υποκίνησης συνωμοσίας εναντίον του Βασιλέα Όθωνα, οι δύο αυτοί δικαστές ήταν και οι μόνοι που δίκασαν με βάση το δίκαιο. .
Η δίκη έχει χαρακτηριστεί ως εθνική ντροπή. Ο λόγος ήταν ότι οι κατηγορίες ήταν βασισμένες σε καταθέσεις μη φερέγγυων μαρτύρων, χωρίς απτές αποδείξεις για την ενοχή τους.

Πλην των δύο, δικαστές ήταν επίσης οι Δ. Σούτσος, ο Α. Βούλγαρης και ο Φ. Φραγκούλης.
Ο αντιβασιλέας Μάουερ, χρησιμοποίησε τον υπουργό Δικαιοσύνης κ. Σχινά και τον εισαγγελέα της έδρας, κ. Μάσoν. Ο Σούτσος που ήταν γαμπρός του Σχινά, ψήφισε υπέρ της καταδίκης σε θάνατο, το ίδιο και οι Βούλγαρης, Φραγκούλης οι οποίοι είχαν προσωπικά συμφέροντα από το αποτέλεσμα της καταδίκης.

Εδώ έχουμε ένα ξεκάθαρο δείγμα εξαρτημένης δικαιοσύνης.

Και κάπως έτσι, συνειρμικά ήρθα στο σήμερα. Και στο όνομα του Αρτέμη Σώρρα.

Οι καιροί έχουν αλλάξει πολύ και πλέον οι απλές συκοφαντίες που καταδίκασαν τόσο τον Σωκράτη, όσο και τους Κολοκοτρώνη, Πλαπούτα, είναι πολύ πιο πολυσύνθετες.
Ο πόλεμος της παραπληροφόρησης γίνεται με αμέτρητους τρόπους. Έτσι τα «έμαθα, άκουσα, μου είπαν», έγιναν το χειρότερο όπλο κατά του ίδιου του πολίτη που παραπλανήθηκε από ανακρίβειες, λοιδορία, υποτίμηση και ξανά ΠΑ ΡΑ ΠΛΗ ΡΟ ΦΟ ΡΗ ΣΗ.

Τι να πρωτοπεί κανείς για τον Αρτέμη Σώρρα; Στην ουσία σε επίπεδο κοινωνικό και πολιτειακό στην Ελλάδα, εμφανίστηκε από το 2010.
Ο μεγάλος ντόρος γύρω από το όνομά του, ξεκίνησε από το 2012 που είχε καταθέσει τα 600 δις δολλάρια στο όνομα της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας, με εντολή προς τους κυβερνώντες να αποπληρώσουν το δημόσιο και ιδιωτικό χρέος των Ελλήνων.

Το 2013 δικάστηκε με τις κατηγορίες της διασποράς ψευδών ειδήσεων, ανησυχίας λαού και κατάλυση πολιτεύματος. Έπειτα από μια πολύωρη δίκη με πλούσιο αποδεικτικό υλικό, η έδρα του δικαστηρίου τον έκρινε αθώο των κατηγοριών με τελεσίδικη και αμετάκλητη απόφαση με α/α 67650/2013.

Πώς τα φέρνει όμως η εξαρτημένη δικαιοσύνη ε;

Το Νοέμβριο του 2017, επαναδικάζεται στην ουσία για τις ίδιες κατηγορίες και παρά το ότι δεν έστεκε δικονομικά η εκδίκαση, έπειτα από περιστατικό εντός της αιθούσης και απομάκρυνσης του εισαγγελέα από την έδρα, ως μηνυόμενο από τον συνήγορο και μετά από διάλειμμα μερικών ωρών, ανέλαβε άλλος εισαγγελέας, ο οποίος έκρινε απαράδεκτη την εκδίκαση αμετάκλητης και τελεσίδικης απόφασης με α/α 107376/2017.

Το καθεστώς όμως δε σταμάτησε εκεί. Η επόμενη μεγάλη δίκη του Αρτέμη Σώρρα ήταν η πολυήμερη του Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2019.  Με επαναλαμβανόμενη την κατηγορία της διασποράς ψευδών ειδήσεων και με άλλες 7 κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα, όπως η συγκρότηση εγκληματικής οργάνωσης και διέγερση σε διάπραξη κακουργήματος, ΑΘΩΩΘΗΚΕ για άλλη μια φορά για τη διασπορά ψευδών ειδήσεων, αλλά και για το σύνολο των κατηγοριών που εκδικάστηκαν.
Χωρίς να δείχνω με το δάχτυλο και ειλικρινά το θέτω απλά ως τροφή για σκέψη….

Μήπως υπήρξε εξαρτημένη δικαιοσύνη στην περίπτωση της τελευταίας δίκης;
Δεν υπάρχει λογική να έχεις προφυλακιστέο έναν άνθρωπο, χωρίς κατηγορίες αρχικά. Έπειτα να αποδίδεις σε βάθος χρόνου όχι μια ή δύο, αλλά ΟΚΤΩ κακουργηματικές κατηγορίες, να τις εκδικάζεις να τον κρίνεις αθώο πανηγυρικά και «ως δια μαγείας» να τον κρίνεις ένοχο για μια κατηγορία η οποία δεν εκδικάστηκε καν.

Το καθεστώς συνεχίζει ακάθεκτο τις μάχες του απέναντι στον Αρτέμη Σώρρα και ήδη εκκρεμούν δίκες έφεσης.

Ο Αρτέμης Σώρρας, έκανε ΑΔΙΚΗ φυλακή. Γιατί το δίκαιο δεν αποδόθηκε ποτέ. Γιατί αν είχε αποδοθεί δε θα φυλακιζόταν ποτέ γιατί ό,τι έχει δημιουργήσει είναι ο ορισμός του δικαίου.

Τι να την κάνει κανείς τη δικαιοσύνη χωρίς το δίκαιο;

Πρέπει πρώτα να ανακαλέσουμε την εξάρτηση της δικαιοσύνης. Για να το κάνουμε αυτό, πρέπει να πάμε σε εθνοσυνέλευση.
Και αυτό ήρθε και μας ενθύμισε ο Αρτέμης Σώρρας. Τη δίψα για τη δικαιοσύνη και την τιμή και τον σεβασμό προς το έθνος και την πατρίδα. Και έτσι δημιουργήσαμε τον παγκόσμιο ανθρωποκεντρικό οργανισμό “Ελλήνων Συνέλευσις” και τον εθνικό πολιτικό φορέα – το όχημα που θα μας πάει στην εθνοσυνέλευση – “Ελλήνων Συνέλευσις.

Θα το πάμε μέχρι τέλους, γιατί το δίκαιο είναι με το μέρος μας και η δικαιοσύνη είναι αξία μας.

Εδώ θα σε αφήσω φίλε αναγνώστη. Καλή όρεξη!

Αναστασία Ιακώβου, ενεργό μέλος της Ε.ΣΥ. Λαυρεωτικής

 ΠΗΓΗ : goumakaterina.blogspot.com

ΓΚΟΥΜΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΣΤΗΝ Β’ ΑΘΗΝΩΝ
ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ Β3


Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΥΨΙΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ

==================================================================

================================================================================================================================

ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ.... ΔΙΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ... ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΣ ΝΟΜΟΣ ΠΟΥΘΕΝΑ... ΔΙΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΙΕΡΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ...  ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ... ΣΗΜΕΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΑΥΡΟΙ ΚΑΙ ΝΕΚΡΟΙ ΝΟΜΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟ..... ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ  ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΦΕΚ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ....

ΜΕΛΕΤΗΣΤΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ 

33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝ 2 ΝΟΜΟΙ


ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 200 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΟΥ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΥΤΗ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΝΤΑΒΑΤΖΗ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΧΥΘΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΙΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

ΕΛΛΗΝΑ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ ΣΕ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΕΝΩΘΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ ΝΟΜΙΚΗ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΕ ΚΡΑΤΟΣ ( ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΑΔΕΛΦΕ ΜΟΥ, ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΔΙΟΙΚΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΟΙΚΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ 12 ΑΞΙΩΝ 18 ΑΡΧΩΝ ΚΑΙ 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΩΝ ΝΟΜΩΝ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ - ΔΗΜΟΤΗ.

ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΠΛΟΥΤΟ ΣΟΥ - ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΕΧΝΗΕΝΤΩΣ ΚΑΙ ΔΟΛΙΟ ΤΡΟΠΟ ΣΟΥ ΑΠΟΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΠΙΣΩ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ.

ΔΕΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ, ΠΑΡΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΕΛΛΟΝ.

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΜΑΣ, ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΟΣΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΑΙΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝΕ ΧΥΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΩ ΤΗΝ ΧΩΡΑ, ΚΑΙ Η ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ - ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ

ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ

Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΣΑΙ Ε.ΣΥ. 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ – Ε.ΣΥ.

ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ




ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α


ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ


Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.


Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.


Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.


Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0.  ΠΟΣΟ  ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ  ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ  ($  600.000.000.000)  ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2.  Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1.  ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ  ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS - GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS - Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2.  ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
  • Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ  ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ  ΛΑΟΣ .
2.3.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0.  ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ   ΤΗΣ   ΑΝΑΤΟΛΗΣ ,  ΕΝΑΝΤΙ  ΧΡΥΣΟΥ  ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ,  Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ   ΑΞΙΑΣ   ΠΕΝΤΕ  ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1.  ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * )   ΑΡΤΕΜΗΣ    ΣΩΡΡΑΣ  , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ " θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ   ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0     Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0     Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0     Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

  • ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
 1.0  Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ - ΒΟΥΛΗ 

1.0  Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου 

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ 



1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου Χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ' αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά Ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ. 

1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ' αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.


1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ., του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών ή εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά. 

1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.  

1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.


2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,  

1.2. ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΣ - ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ & ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ 

1.2.1. Επιτροπή υπεύθυνη η οποία θα προβεί στον έλεγχο της βασικής δομής όλων των Υπουργείων ως προς την λειτουργία, τρόπος που λαμβάνονται και εκτελούνται καθώς και εποπτεύονται οι αποφάσεις, συμβάσεις, διαγωνισμοί, προμήθειες κ.ο.κ. ούτως ώστε να υπάρχει καθαρή εικόνα για όλα τα θέματα της διοίκησης και των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές. Θα ετοιμαστούν και οι προϋπολογισμοί για την μεγιστοποίηση των αποδόσεων και την εύρυθμη λειτουργία αυτών. 

1.2.2. Το ίδιο θα συμβεί και για όλα τα Περιφερειακά γραφεία, τις Νομαρχίες, και τις Δημοτικές αρχές. 

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου δράσεων ξένων κέντρων στην Ελλάδα, συνεργάτες τους στον ελληνικό χώρο, ζημιές που προκληθήκαν, έργα που υλοποιήθηκαν κτλ   

1.2.4. Ειδικές επιτροπές οι οποίες θα ερευνήσουν όλες τις περιοχές της Ελλάδος και κάθε πτυχή και θα καταγράψουν τα πραγματικά σημερινά δεδομένα, τις σχετικές συμβάσεις με εξωτερικούς φορείς, διαχείριση και τις πραγματικές ανάγκες σε όλα τα επίπεδα.  Αυτό αφορά : 
α)  Εσωτερικών Λειτουργικών Αναγκών κάθε τμήματος της κυβερνητικής μηχανής, 
β)  Οικονομικές & Χρηματιστικές Ανάγκες για την εύρυθμη λειτουργία του Κράτους, 
γ)   Άμυνα και ασφάλεια επίγεια, εναέρια, υπόγεια, διαθαλάσσια και δορυφορική, συμβάσεις, προδιαγραφές, λειτουργία, ασφάλεια, 
δ)  Ναυτιλία, 
ε)  Εξωτερικές διακρατικές σχέσεις και συμμαχίες, δράσεις τους μέσα στη χώρα, καθώς και οι κίνδυνοι που αντιμετωπίζονται, 
ε)    Δομή οικονομίας, 
στ)   Παιδεία, Βιβλία, Ελληνική Γλώσσα,  
ζ) Πολιτισμός & Αθλητισμός, 

1. Ενδελεχής έλεγχος όλων όσων εργάστηκαν στο Υπουργείο Πολιτισμού ως πολιτικοί και ως διοικητικοί,
 2. Έλεγχος όλων των συμβάσεων για τα έργα και τις εκδηλώσεις του Υπουργείου, 
Έλεγχος των συμβάσεων με Κράτη, οργανισμούς, πανεπιστήμια, αλλοδαπές αρχαιολογικές υπηρεσίες ή άλλους, όπου θα γίνει πλήρης έλεγχος των ανασκαφών, το που βρίσκονται σήμερα τα ευρήματα, τις συμφωνίες που έγιναν γύρω από αυτά, η μέχρι σήμερα εκμετάλλευσή τους, για όλες τις ανασκαφές που έχουν γίνει έως σήμερα,   
4. Έλεγχος των ευρημάτων από τις ανασκαφές που έχουν πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα και την κατάληξη τους,  
5. Θα γίνει έλεγχος όλων των σημείων αποθήκευσης των ευρημάτων  από ανασκαφές κυρίως  αυτών των Μουσείων, 
6. Θα συσταθεί επιτροπή ελέγχου με εμπειρογνώμονες αρχαιολόγους και με εισαγγελική παρουσία για τον καταλογισμό ευθυνών σε όσους κακοποίησαν και ασέλγησαν σε βάρος της κληρονομιάς  του Έθνους μας,
 η)  Υγεία, Φαρμακοβιομηχανία,
 θ) Εργασία & Κοινωνικές ασφαλίσεις, 
ι)  Γεωργία, Κτηνοτροφία, Τροφική αλυσίδα, 
κ) Εμπόριο, βιομηχανίες και βιοτεχνίες, 
λ)  Χωροταξία, Περιβάλλον, Πολεοδομία, Κτηματολόγιο,  
μ) Επίγειες, Θαλάσσιες και Εναέριες Μεταφορές, Δίκτυα και Δρόμοι, Γέφυρες, Ακτοπλοϊκά, Αεροδιάδρομοι κτλ, 
ν)  Καταγραφή και χαρτογράφηση του Ορυκτού Πλούτου, Γαιανθράκων, Κρυστάλλων και σπάνιων γαιών καθώς και των σεισμογενών περιοχών, γεωλογικών φυσικών φαινομένων, παρακολούθηση, συμβάσεις κ.ο.κ. ,
ξ) Καταγραφή και χαρτογράφηση όλων των γνωστών ή άγνωστων τεχνολογιών, ενεργειακών πεδίων, αρχαιολογικών χώρων, 
ο)  Παιδεία, υπάρχουσα δομή, σχολική ύλη, μέσα εκπαίδευσης, αναλφάβητος πληθυσμός κτλ, 
π)  Τύπος, Επικοινωνία & Διαδίκτυο, άδειες, λειτουργία, περιορισμοί κτλ, 
ρ)  Δορυφόροι όλων των μορφών, συμβάσεις με τρίτους, λειτουργία, έλεγχος, πρόσβαση, 
σ) Νερό, Ρεύμα, Ενεργειακά αποθέματα, Δίκτυα μεταφοράς, Αποθήκευση, Διαχείριση κτλ, 
τ) Εντοπισμός κάθε αρχαίου ελληνικού περιουσιακού στοιχείου (Αγάλματα, Ναών, Συγγραμμάτων κτλ), η μέχρι τώρα χρήση που έγινε από τρίτους, εντοπισμός κάθε βιβλίου ελληνικής γραμματείας κ.ο.κ., 
υ) Δάση, βιότοποι, υγρότοποι, πυρασφάλεια κ.ο.κ., 
φ) Απόβλητα, χωματερές, ανακυκλώσιμο υλικό, Λύματα, Αποχετευτικό κτλ, 
χ) Λεπτομερείς ναυτική Χαρτογράφηση για Λιμάνια, μαρίνες, ποτάμια, λίμνες κτλ, 

1.4.1. Κοινοβουλευτική ομάδα που να μελετήσει και θα προτείνει διορθωτικές παρεμβάσεις στο Σύνταγμα που θα εξασφαλίζει τον Έλληνα Πολίτη και που θα καθιερώνει την Ελλήνων Πολιτεία η οποία θα βασίζεται στα Ελλάνια Πρωτόκολλα που διέπονται από τις  Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς νόμους,  
1.4.2. Επιτροπή Πολιτειακής Ανασυγκρότησης για εφαρμογή του Πολιτειακού Κώδικα.  
1.4.3. Για ότι αφορά στους Δήμους της χώρας, πέραν των πιο πάνω, θα συσταθεί,  
1.4.3.1. Επιτροπή ελέγχου δημοτολογίου με σύγκριση ληξιαρχικών πράξεων γέννησης και αποδεικτικό εγγυτέρων συγγενών, 
1.4.3.2. Διαχειριστικός οικονομικός  έλεγχος  αμοιβών, συμβάσεων, αναθέσεων.  


3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων 



1.3.1. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την Ίδρυση  καθαρά Εθνικού  Ελληνικού Πιστωτικού Ιδρύματος. 


1.3.2. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για την εξαγορά όλων των κόκκινων δανείων που υπάρχουν στις  Τράπεζες σήμερα  από το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας. Με αυτό τον τρόπο θα κεφαλαιοποιηθούν οι τόκοι στο αρχικό κεφάλαιο μέσου του πιστωτικού Ιδρύματος της Πολιτείας. Το Πιστωτικό Ίδρυμα της Πολιτείας μετά τον έλεγχο που θα πραγματοποιηθεί στα Πιστωτικά ιδρύματα της χώρας μας,  ή θα τα  διαγράψει  ή θα κάνει Κεφαλαιοποίηση του δανείου (αρχικό κεφάλαιο + τόκοι μέχρι την ημ/νια εξαγοράς) ανάλογα με την περίπτωση και θα δοθεί η δυνατότητα στους υπόχρεους να το εξοφλήσουν μακροχρόνια (π.χ. 30 έτη) με μηδενική  επιβάρυνση τόκων. Όλο το ανωτέρω εγχείρημα πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.3. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών των Ελλήνων προς το δημόσιο ταμείο. Το εγχείρημα αυτό  πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας. 

1.3.4. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου για τη διαγραφή των χρεών από όλα τα ασφαλιστικά ταμεία. Το εγχείρημα αυτό πρέπει να εντάσσεται αυστηρά μέσα στα πλαίσια του Αξιακού Συστήματος της Ελλήνων Πολιτείας.

1.3.5. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ακύρωσης μνημονίων και δανειακών συμβάσεων.

1.3.6. Επιτροπή κατάρτισης Νομοσχεδίου ελέγχου για διαπλοκή και πελατειακών σχέσεων όλων των συμβάσεων μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και κρατών ή  ιδιωτών.

1.3.7. Επιτροπή κατάρτισης νομοσχεδίων και θεσμοθέτηση όρων και προϋποθέσεων για την υλοποίηση όλων των έργων που περιγράφονται πιο πάνω και βάσει των μελετών που θα έχουν εγκριθεί από το Κοινοβούλιο βάσει του προηγούμενου άρθρου.

*  οι επιτροπές κατάρτισης Νομοσχεδίων πρέπει εντός  δέκα (10) ημερολογιακών ημερών να έχουν καταρτίσει και καταθέσει το Νομοσχέδιο. 

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΝΟΜΟΥ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ


ΣΤΟ TWΙTTER

ΣΤΟ ΙNSTAGRAM

ΣΤΟ FACEBOOK


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ: 
Ε.ΣΥ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΙΝΩΑ ΠΕΔΙΑΔΟΣ 
ΟΔΟΣ ΓΑΣΙ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙ, ΤΚ 70300,
ΤΗΛ:6985899126



ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΙΝΩΑ ΠΕΔΙΑΔΟΣ 
ΟΔΟΣ ΓΑΣΙ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΤΗΛ:2891-500446 . 6985899126

ΜΠΛΟΓΚ:


TWΙTTER



INSTAGRAM



ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK



ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ 600 ΔΙΣ: 

ΤΡΑΠΕΖΑ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: 

ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΓΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΔΗΜΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΕΝΤΟΛΗ - ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ: 

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ - ΕΝΤΟΛΗ - ΔΙΑΤΑΓΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: 

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: 

Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗ: 

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 

ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Ε.ΣΥ. ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: 


Δεν υπάρχουν σχόλια